Чүй облусунун Аламүдүн районунун Аламүдүн айыл өкмөтү кенже административдик муниципалдык кызмат орундарына кадрдык резервге киргизүү үчүн ачык сынак жарыялайт.
Административдик муниципалдык кызмат орундарына жалпы квалификациялык талаптар:
— Кыргыз Республикасынын жараны болууга;
— кеминде 18 жашта болуу
— квалификациялык талаптарга жооп берүүгө
— соттуулугу жок
— Жалпы мыйзамдарды билүү:
Негизги топтун административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптар белгиленет: Үй чарбасы боюнча адис (М-Б) – 1 бирдик.
1) кесиптик билимдин деңгээли:- жогорку же орто кесиптик билими
2) стажы жана иш стажы:- иш стажы боюнча талап жок;
3) кесиптик компетенциялар:- билим: Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексин, «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө», «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамдарын;кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;- көндүмдөр:маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;аналитикалык документтерди даярдоо;тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;жаңы эмгек шарттарына көнүү;- көндүмдөр:ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.
ВУС инспектору (М-Б) -1 бирдик
1) кесиптик билимдин деңгээли:- жогорку же орто кесиптик билими
2) стажы жана иш стажы:- иш стажы боюнча талап жок;
3) кесиптик компетенциялар:- билим: «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө», «Жалпыга бирдей аскердик милдет, аскердик жана альтернативдик кызматтар жөнүндө», «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын;кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик же расмий тилдер;
— көндүмдөр:маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;аналитикалык документтерди даярдоо; тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү ;жаңы эмгек шарттарына көнүү; — көндүмдөр: ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү; башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.
Конкурска катышуу үчүн керектүү документтер:
— бош кызмат ордун көрсөтүү менен жеке арызы;
— фотосүрөтү бар кадрларды эсепке алуунун жеке баракчасы;
— байланыш маалыматтары менен резюме;
— автобиография;- паспорттун көчүрмөсү;
— эмгек китепчесинин көчүрмөсү;
— аскердик билеттин көчүрмөсү;
— билими боюнча документтер
Документтер 2023-жылдын 3-апрелинен 14-апрелине чейин саат 9-00дөн 17-00гө чейин кабыл алынат.
***
Аламудунский айыл окмоту Аламудунского района Чуйской области объявляет открытый конкурс для включения в резерв кадров на младшие административные муниципальные должности
Общие квалификационные требования к административным муниципальным должностям:
— Являться гражданином Кыргызской Республики;
— быть не моложе 18 лет
— соответствовать квалификационным требованиям
— не имеющее судимость
— Знание общего законодательства :
Для младших административных должностей
1..Конституции Кыргызской Республики
2.Закона Кыргызской Республики “О государственной гражданской службе и муниципальной службе”
К административным муниципальным должностям младшей группы устанавливаются следующие квалификационные требования:
Специалист по хозяйству (М-Б) – 1 ед.
1) уровень профессионального образования:
— высшее либо среднее профессиональное образование
2) стаж и опыт работы:
— без предъявления требований к стажу;
3) профессиональные компетенции:
— знания:
Трудового кодекса Кыргызской Республики,закона Кыргызской Республики «О местной государственной администрации и органах местного самоуправления», «О порядке рассмотрения обращений граждан»;
государственного и/или официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;
— умения:
сбора, анализа, систематизации и обобщения информации;
подготовки аналитических документов;
проведения анализа отечественного и зарубежного опыта в соответствующей области и применения его на практике;
эффективного сотрудничества с коллегами;
ведения деловых переговоров;
адаптации к новым условиям труда;
— навыки:
работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;
планирования работы и правильного распределения служебного времени;
оперативной реализации управленческих решений;
владения компьютерной и оргтехникой, необходимыми программными продуктами.
Инспектор ВУС (М-Б) —1 ед.
1) уровень профессионального образования:
— высшее либо среднее профессиональное образование.
2) стаж и опыт работы:
— без предъявления требований к стажу.
3) профессиональные компетенции:
-знания:
законов Кыргызской Республики «О местной государственной администрации и органах местного самоуправления», «О всеобщей воинской обязанности, воинской и альтернативной службах», «О противодействии коррупции»;
государственного или официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;
— умения:
качественного исполнения поручений вышестоящих руководителей;
качественной подготовки документов, информации, ответов на запросы;
проведения анализа отечественного и зарубежного опыта в соответствующей сфере и его использования в практической деятельности;
эффективного планирования своей деятельности в соответствии с должностными обязанностями;
рассмотрения и подготовки ответов по обращениям граждан;
деловой переписки на государственном и/или официальном языке;
работы в команде;
— навыки:
работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;
владения компьютерной и оргтехникой, необходимыми программными продуктами.
Документы необходимые для участия в конкурсе:
— личное заявление с указанием вакансии;
— личный листок по учету кадров с фотографией;
— резюме с контактными данными;
— автобиография;
— копия паспорта;
— копия трудовой книжки;
— копия военного билета;
— документы об образовании
Прием документов осуществляется с 3 апреля 2023 года по 14 апреля 2023 года с 9-00 час до 17-00 час.
Документы для участия в конкурсе должны быть предоставлены в скоросшивателе в Аламудунский айыл окмоту, по адресу: Аламудунский район, село Аламудун, ул.Набережная, 300а. Телефон 48-41-68.
Конкурсанты прошедшие все квалификационные требования будут приглашены для участия в конкурсе,необходимо указать контактные телефоны.
Принятые документы не возвращаются